lördag, januari 12, 2013

Hej hej hallå!

Herregud! Sist jag skrev var jag gravid i vecka 35. Men vet ni vad? Nu sitter jag här med en liten minitjej som faktiskt fyller 3 veckor stor idag! Lyckan är obeskrivlig!

Jag var så trött på det mesta i slutet så bloggen prioriterades ganska så långt ner på listan och jag vet att jag sagt det hundra gånger, men nu kanske, kaaanske, kommer bloggen få mer liv. Jag har ju trots allt fått ett nytt liv i mitt liv! :D Har ju faktiskt lite mer kul att bjuda på nu, hoppas jag. 

Men idag blir det bara ett kort inlägg samt en bildbomb från tiden då jag inte bloggat. Tjing!

2 kommentarer:

  1. Alla förväntar sig en inblick i ditt mysiga liv nu ju :) Du måste ju visa upp Ella för hela världen!!!!!

    SvaraRadera
  2. Men bilden på Ellis då? Alla vill se prinsessan falk nr3

    SvaraRadera