onsdag, november 28, 2012

Dåligt med inlägg

Hej hej! Det har blivit väldigt dåligt med uppdatering här på sistone. Det händer inte så mycket i mitt lilla Borås liv för tillfället, bortsett från att magen växer och det närmar sig mer och mer. Är nu i vecka 35 (34+5) och jag börjar bli livrädd för förlossning. Har fram tills nu försökt att inte tänka på det alls. Jag vet ju att det kommer göra förbannat ont, men ut ska den ju, så varför oroa sig i flera månader innan? I måndags var jag på ett litet 'studiebesök' på förlossningen, inte vidare givande alls. Dit ska jag ju oavsett ;) 

Igår började jag plocka fram julsakerna lite smått, putsade fönsterna och hängde upp julgardiner. Blev aldrig färdig dock då min extrema gravidtrötthet har slått till igen. Satte mig i soffan i två sekunder och somnade sittandes och vaknade 2 timmar senare! Mindre kul att enkla vardagssaker ska vara så påfrestande! Men nu är kaffet i kroppen och jag är pigg, kanske ska passa på att städa upp lite här. Julstök = bokstavligen julSTÖK!

1 kommentar: