lördag, januari 12, 2013

Bildbomb


Här kommer en bildbomb från sista tiden, bilderna ligger dock inte i ordning!

Jag började bli riktigt stor, här i vecka 36 <3


Ungefär 2000 gånger om dagen rättar 
jag till mattorna här hemma!

Självklart ska min förstfödda son få
lite julkänsla han också!


Var på julmarknad på Gunneboslott.

Få människor förstår lyckan i det här!

Pontus är med mig vad jag än gör <3



På det ytterst klyschiga datumet 121212
blev Jacob min fästman, älskar dig!

Snön hittade till Borås för en kort vistelse.

Fyndade fyra nya köksstolar på loppis för
ynka 30 kronor styck! Provsitter en när
bilden togs haha.

De blev självklart vita! Ska även byta tyg.

Fyndade även denna byrå för 180 kronor.

Den blev vit den med!

Skar mig ganska illa, ajje!




Knåpade ihop en adventskalender till min man.




Det julbakades.

Sådär ja, ett halvtrökigt inlägg, men det är mest för mitt eget minne ;D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar